szal..csak azért mert..nem jutott jobb azh eszebe..
>>>ezeket a tippeket nem én írtam ..szal ha nem jö
n be..felelőssséégett nem válllaalok éérteee!!..
ezh a modul ..KIZÁRÓLAG..diákoknak készült.....ha
nem vagy azh akkor bye-bye....(bocs..ezh így fair..)
Hasznos tanácsok
Az én módszeremhez nem kell nagy fantázia, de nekem eddig
bevált,
hiszen tutibiztos, hogy a tanár nem a padlót nézi.
Tehát a módszer:
Vázlatokban, halványan, ceruzával a padod alá, mellé (lehetség
szerint)feljegyzeteled a puskádat. Mikor használod, előbb meredj ki az
ablakon, mintha gondolkodnál, aztán szép lassan vidd a tekinteted a föld
felé, és ne feltűnően (bambulva és gondolkozó fejet vágva) olvasd le ami
kell.
Minden puskánál vigyázni kell erre:
1.
Ahogy megnézted, gondolkozz még egy kicsit, ne azonnal írj, mert az
feltűnő!!!
2.
Ne nézz gyakran a tanárra, inkább csak mellé vhova, úgy is lehet látni, hogy
épp merre néz.
3.
Jó módszer még a padtárs lesésénél, ha közben úgy teszel, mintha írnál.
Hiszen írni és lesni egyszerre nem tudsz...
4.
Abszolút legyél természetes!!!
Szódolgazathoz
Az Én puskázási módszeremet szerintem sokan ismerik.
Nálam sok esetben bevált,és még nem buktam le vele soha.
Csak annyit csinálok,hogy egy tenyérnél kissebb kockalapot vágok ki
és ráírom a szöveget.
Ezután, hogy a betűk ne legyenek mázgásak,celluxal körberagasztom
a papírdarabot.
Persze a papír mindkét oldalát kihasználom! A doga elkezdése előtt
beteszem a tenyerembe,
és közben ahogy írnám a dolgozatot keresem is a megoldást.
Ezt leginkább az idegen nyelv szódolgozatnál lehet használni,
és az évszámoknál.Mindig abba a kezedbe rakd a puskát amelyikkel írni szoktál.
ÉS VIGYÁZZ, HA A TANÁR MÖGÖTTED ÁLL!!!
Másik módszerem:
Levágok egy 1cm széles és 4cm hoszzúságú papícsíkot,
ráírom ami kell, aztán belecsúsztatom az átlátszó tollamba.
Ha nem átlátszó a toll akkor körécelluxozom.Csak ez kicsivel
feltünőbb.
Ha a tanár körülöttem mászkál, akkor úgy teszek mintha
gondolkodnék a kérdésen,
és a tollat teljesen körbefogom.
Persze ha neked nincs ilyen átlátszó tollad akkor nem muszály
venned.
Csak úgy nagyobb az esély arra, hogy lebuksz ha sima tollal
próbálkozol.
Segít a stréber
Ez a LEGEGYSZERŰBB,és LEGHATÁSOSABB!
Minden osztályban van egy szegény kiközösített stréber,
másnéven pedál, aki MINDENT tud.
Te úgy teszel, mintha nagyon sajnálnád,
és megpróbálsz vele barátságba kerülni.
Ő örülnni, fog, hogy végre valaki aki szererti...
Melléülsz, és lám, minden dogád valami csoda folytán 5*-ös lesz!
Hátrány:
ezután szünetekben sem fog leszállni rólad, és a többiek hülyének
néznek majd.
Mellékhatás:lehet,hogy közben megkedveled! Lehet... ;)
ezh oylan hülyeséég..nem is tom h miért írtam bbe..xD..deh mnid1
Szal minden osztályban van stréber..vele kikell
dolgozni..a kódrendszert..
meg kell várni, míg megírja a dolgozatot, és aztán csak figyelni kell
a kezét,
mert ez lesz a titok nyitja.
A titok:
Mindenki szokott a tollával játszani.
Ez egyetlen tanárnak sem tűnik fel, azonban a játszadozással lehet
leadni a drótot a többieknek.
Megbeszélitek a jótanulóval, hogy legyen a következő kódrendszer:
(A) választ jelentse a függőlegesen tartott toll;
(B) választ jelentse a vízszintesen tartott toll;
(C) választ jelentse a tábla felé tartott toll;
(D) választ jelentse toll ki be kapcsolása (kattogtatása)
stb...
Tehát ha a kiválasztott emberetek megírta a dogát, akkor jelez,
hogy készen van
(például kifujja az orrát), és innentől kezdve csak őt kell bámulni.
Mondjuk 5 másodperc mulva elkezd a tollával jelezni, kitartja a
jelzést ugyanennyi ideig,
majd jön a következő és így tovább.
Ha oszloposan ültetnek (A-B csoport) és az előadóban nem lehet
látni az előtted ülőt,
akkor sincs gond, mert kiteszi a kezét a pad szélére és ott
játszadozik.
Ha te leírtad, akkor ugyanígy továbbadhatod a drótot a mögötted
ülőknek.
A módszer hasonlóan beválik melletted ülő esetén is, ha például az
unalom jelzésére szolgáló
könyöklést, ahol az álkapcsunkat a tenyerünkbe fektetjük (kocsmai
könyöklés, így már érthető)
lesz az A válasz, álcsúcs dörzsölése hüvelyk és mutatóujjal B válasz,
fülvakarás C, és így tovább...
Van még kérdés?
Két általános érvényű, midenre használható ötlet
két nevét eltitkolótól...
A puskát ragaszd rá a lábszáradra,
tedd keresztbe a lábad és amikor használni akarod,
húzd fel egy kicsit a hosszúnadrágodat.
A füzetből kitépek 1 papírcsíkot.
Ráírom a szöveget.
Körülizélem cellukszal és beragasztom a polomba
(tudod felhajtod a hasadnál)
Ezt, mikor írjuk a dogát felhajtom, és mikor jön a tanár,
azzal a kezemmel amelyikben a toll van leteszem
és egyben lehajtom a polóm.
A jó öreg táblás módszer
Fogod a táblát, ráírod az anyagot úgy,
hogy közben erősen rányomod a krétát. A másik felére is:)
Aztán persze frankón letörlöd, hogy csak halványan látszódjon...
a legjobb, ha mellé irsz vmit, ami nem szerepel a dogában.
Csak az a tanár veszi észre, amelyik, direkt ezt nézi, és hát ugye
nem ti voltatok,
hanem még a másik osztály, mult héten:))) Szoval ez nagyon
bejön...
Amikor semmi nem maradhat a padon:
A megoldás roppant egyszerű:
egy kemény kartonlapra írd rá azt,
amire szükséged van, és egy rajzszöggel,
vagy valami mással erősítsd rá a pad lábad felőli színére(gyk:aljára).
Óra közben, ha kihajtod, láthatóvá válik az írásod! Csak nehogy
fejjel lefelé rögzítsd fel! :-)
2 Cool módszer annak aki nem szereti a kapát!
1.A lényeg az, hogy a puskát rá kell ragasztani az előtted ülő
székére és
ezt nem is árt megbeszélni vele, mert ha jön a tanár ő neked pl. a
kabátjával eltakarhatja.
2.Egy Yo ötlet 1 kis előmunkálattal!
Azt kell tenni hogy kartonból a padba erősítesz, f
elcelluxozol/mégjobb, ha szigetelőszalagot használsz / egy zsebet /
egy vékony dobozszerű alakzatot, mely 1 oldalról nyitott,
értelemszerűen feléd/ és abba csak egyszerűen bele kell tenni a
puskát
és szükség esetén onnan használni.
Előnye: a tanár lehet, hogy be fog nézni a padba,
de nem fog találni semmit, mert te a pad belsejébe /fölülre/
ragasztottad.
Két új 100%-os módszer
Ezt a modszert 2 éve használom 100%-os sikerrel...
Sajnos csak ott jön be(témazáró), ahol sokat kell irni.
A dogát egy dupla lapra ird/füzet is jó/, és a puskát egyszerűen
tedd bele a 2 lap közé.
Vágj olyan képet, mint aki elmélyülten számol,
és hajtsd ki felső lapot függőlegesre,
lehetőleg ugy, hogy a tanár ne lásson a lap mögé...
Érted, mintha megnéznéd az előző számításokat:))
Egy másik modszer a matekon népszerű számológép firkálása.
A számológép jobbesetben fekete vagy szürke.
Egy középsulis gépen elfér egy rakás azonosság, képlet, meg egyéb
szemét...
és a grafit a feketén csak korlátozottan látható
,
igy a mesterlövész tanárok sem látják a dolgot, csak TE! :)))
u.i: vigyázz a tanárokkal, mert, ha mögötted
vannak könnyen lebukhatsz
Egy nem rossz módszer. Nekem eddig mindig bevált.
1. Veszel 3-4(max.7-8) zsebkendőt.
2. Bele írod a puskákat(de óvatosan)
3. Az óra elején kirakhatod a padra is de nem tuti biztos.
Inkább rakd bele a tolltartódba vagy az ing ill. mellényzsebedbe.
4. Doga közben pedig mintha belefújnád az orrod odarakod az orrodhoz kinyitod a zsk.-t
és megnézed az anygot. Célszerű a kendőket kis számokkal megjelölni, hogy késöbb el ne
felejtsd melyikbe mit írtál.Sok szerencsét
Most csak ennyi..deh lesz még...
MINDENKI TUDJA H JOBBAN JÁRUNK HA MEGTANULJUK AZH ANYAGOT..... |